konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

A-Z Jak zaplanować spotkanie korporacyjne

Przeczytany: 1651 razy
Dodany: 2009-10-20 09:51:25
Aktualizowano: 2009-10-20 10:04:05

Warsztat organizowany jest przez MPI Poland Club, a partnerem strategicznym jest Rezidor Hotel Group Polska. Spotkanie poświęcone będzie planowaniu wydarzenia korporacyjnego, gdzie razem z praktykami branżowymi, w oparciu o własne doświadczenie na przykładzie konkretnego case study, przedstawimy tzw. Mapę drogową jak z sukcesem zaplanować i zrealizować spotkanie korporacyjne.

Wszystkich Państwa zapraszamy na nasze spotkanie, zachęcamy do otwartej dyskusji
i podzielenia się z nami własnym doświadczeniem z organizacji spotkań. Naszym celem jest wzajemna wymiana doświadczeń, nauka i rozwijanie umiejętności profesjonalnych plannerów spotkań.

Zapraszamy do zapoznania się z Ramową Agendą Spotkania:


1. Dlaczego każde wydarzenie/ spotkanie to projekt?
2. Etap planowania:

  • Dla kogo? / cel wydarzenia

  • Budżet

  • Założenia

3. Etap sourcing, czyli wybór dostawców:

  • Co musimy dostawcy przesłać, aby przygotował nam dobrą ofertę?

  • Co dostawca musi od nas dostać, aby przygotować ofertę?

  • Kontrakt

4. Etap egzekucji:

  • Przygotowania przed wydarzeniem

  • Realizacja i odbiór

5. Etap ewaluacji spotkania

  • Z dostawcami

  • Z Klientem Wewnętrznym – jak obliczyć zwrot z inwestycji (ROI)?

  • Lesson learned

6. Ryzyka w zarządzaniu projektem eventowym
7. Ograniczenia
8. Podsumowanie

Spotkanie ma charakter workshopu i jest bezpłatne, nasi prowadzący to:

Elżbieta Czarnocka, Szef ds. Zakupów Pionu Komercyjnego, Polpharma Biuro Handlowe Sp. z o.o.
Wojciech Liszka, Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu, Hotel Radisson BLU Kraków
Bartłomiej Bernabiuk, Specjalista ds. Public Relations, Raiffeisen Bank Polska S.A.
Maria Łukasiak, Meetings & Events Team Leader, ACCOR Poland / Orbis S.A.
Maciej Ogieniewski, CEO, Meeting Designers

Podczas spotkania będzie również możliwość zostania członkiem MPI ze specjalną składką członkowską, obniżoną o 50 Euro, za 1 rok członkostwa. Zapraszamy do uczestnictwa i wypełnienia aplikacji członkowskich. Do pobrania również na stronie www.mpiweb.pl

Serdecznie zapraszamy!

Więcej informacji i rejestracja na stronie www.mpiweb.pl 

Dodatkowe informacje

MPI Poland Club:

MPI POLAND CLUB to oddział narodowy stowarzyszenia Meeting Professionals International (MPI) założonego w 1972 roku w USA. Aktualnie w ramach MPI jest zrzeszonych ponad 24 tysiące profesjonalistów, na co dzień związanych z obsługą wydarzeń biznesowych.

Wizją MPI jest budowanie globalnej społeczność przemysłu spotkań poprzez tworzenie relacji międzyludzkich i kreację nowych idei, pomysłów i miejsc pracy. Celem jest stworzenie organizacji, która wyewoluuje w kierunku międzynarodowej społeczności budującej własne powiązania międzyludzkie.
MPI POLAND CLUB to oficjalny oddział MPI zrzeszających profesjonalistów z całej Polski zajmujących się obsługą klientów biznesowych, organizacją wydarzeń biznesowych i tworzeniem polskiego przemysłu spotkań.

Meeting Professionals International (MPI), to globalna społeczność profesjonalnych organizatorów spotkań biznesowych i eventowych, która łączy Cię ze światowym wsparciem, wiedzą o przemyśle spotkań i biznesowymi możliwościami, które potrzebujesz aby osiągnąć sukces.
Rozpocznij już teraz odkrywać doświadczenia MPI i ich pozytywny wpływ na Ciebie.

Więcej informacji na www.mpiweb.org oraz www.mpiweb.pl

 

Wysłane 2009-10-20 09:51:25 przez M-S-M
imprezy korporacyjneimprezy firmoweimprezyprojekty eventoweorganizacja eventóworganizacja spotkańorganizacja wydarzeń
Artykuły powiązane z powyższym
Znalezienie odpowiedniego miejsca na imprezę integracyjną to nie lada wyzwanie. Takie miejsce musi spełniać kilka wymagań, aby pracownicy byli zadowolenie z wydarzenia.
Wyjazdy integracyjne w firmie
Wysłano 2020-05-07 13:29:46
Praca w korporacji, dużej firmie międzynarodowej, ale również i nieco mniejszych przedsiębiorstwach, działających jedynie na rynku krajowym wiąże się z licznymi problemami, które trzeba rozwiązywać każdego dnia.
Przenośne toalety są już dzisiaj stałym elementem różnych imprez masowych. Przy ich zamówieniu, warto skorzystać z kompleksowej obsługi!
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY