Call Center & E-Marketing Silesia 2011Przeczytany: 1454 razy Dodany: 2011-10-12 13:04:44 Aktualizowano: 2011-10-12 13:05:31Konferencja Call Center& E-Marketing odbędzie się 7 grudnia 2011 w Katowicach. Tegoroczna edycja poświęcona będzie tematyce contact-center, zagadnieniom telemarketingu oraz wykorzystania portali społecznościowych w działaniach marketingowych firm.
W programie przewidziano fora dyskusyjne, kilkugodzinne warsztaty oraz liczne wystąpienia ekspertów. Zostaną poruszone zagadnienia najnowszych trendów w zakresie elektronicznej komunikacji z klientem. Zakres tematyczny imprezy jest bardzo obszerny. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.callcenter.maestry.pl.
Konferencja jest kierowana do szefów przedsiębiorstw i instytucji publicznych działających w rejonie Polski południowej, menedżerów odpowiedzialnych za strategię, logistykę, komunikację IT oraz generalnie wszystkich osób zainteresowanych tematyką marketingu i telekomunikacji. Udział w imprezie – bezpłatny.
Zapraszamy 7 grudnia br. do Katowic!
Wysłane 2011-10-12 13:04:44 przez M-S-M konferencjaKatowicetelekomunikacjamarketingkonferencjesale konferencyjneArtykuły powiązane z powyższym
Organizowanie spotkań biznesowych w wynajętych salach konferencyjnych może przynieść wiele korzyści dla Twojej firmy.
|
Organizując konferencję, trzeba znaleźć odpowiedni obiekt. Powinien być nowoczesny, ale też prestiżowy. Doskonałym przykładem jest Hotel Mistral Sport. Warto na jego temat dowiedzieć się więcej i poznać ofertę.
|
Omijasz konferencje biznesowe i branżowe szerokim łukiem? Wiele wskazuje na to, że robisz poważny błąd! Tego typu spotkania to okazja do wyciągnięcia wielu lekcji pozwalających zwiększyć efektywność czy konkurencyjność. Dzięki nim znacznie łatwiej wypracować również solidną pozycję w branży. Sprawdź, co mogą Ci dać konferencje – niezależnie od tego, czy jesteś pracownikiem, freelancerem czy właścicielem firmy.
|
|