konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Co to jest feedback w Agencji PR?

Przeczytany: 277 razy
Dodany: 2022-07-14 11:50:26
Aktualizowano: 2022-07-14 11:54:00

Wiele firm dosyć nieufnie podchodzi do współprac z agencjami PR i SEO. Wśród najczęstszych obaw, o których wspominają przedsiębiorcy, powtarza się obawa przed tym, czy w agencji PR, faktycznie będą płacić za efekty. Niektórzy dają za przykład nieuczciwe praktyki różnych firm, w których mimo kolosalnych sum wydanych na pozycjonowanie i budowanie wizerunku, nie ma żadnych wymiernych efektów w postaci np. zwiększonej sprzedaży czy większych zasięgów. Jak się przed tym zabezpieczyć? Każda profesjonalna agencja daje swoim klientom feedback. Dzięki temu możesz być spokojny o powierzone im zadania. Co to jest feedback w agencji PR?

Co to jest feedback?

Feedback po polsku to nic innego, jak informacja zwrotna. To angielski termin, który w Polsce staje się coraz bardziej popularny i powoli wchodzi także do języka powszechnego. Dotychczas najczęściej wykorzystywany był głównie w relacjach pomiędzy przełożonymi a podwładnymi. Feedback oznacza wypowiedź (ocenę) jednej osoby (na temat zachowania i czynności przez nią wykonywanych) przez drugą stronę konwersacji. Dobry feedback działa w dwie strony.

Po co jest feedback?

Co nam daje feedback? Przede wszystkim możliwość rozwoju. Dzięki niemu możemy dowiedzieć między innymi, w którym kierunku powinny iść nasze działania, co powinniśmy naprawić, do czego nie przykładamy uwagi, czy na czym skupiamy się nadmiernie. Feedback ma za zadanie wskazać mocne i słabe strony współpracy. W przypadku agencji PR ma on dodatkowe znaczenie.

Na czym polega feedback w agencjach PR?

Wbrew pozorom feedback w agencjach public relations działa w dwie strony. Zarówno agencja może wystawiać opinie i dawać sugestie odnośnie twojej firmy, jej oferty itp., jak i ty możesz domagać się, aby przy współpracy uwzględniono twoje potrzeby i preferencje dotyczące branży, w której działasz. Ważne, aby był on konstruktywny. Tak naprawdę każda rozmowa czy spotkanie z ekspertami danej agencji, może służyć pozytywnemu feedbackowi, dzięki któremu współpraca będzie się lepiej układać. Feedback to jedno z najbardziej pomocnych i najbardziej niedocenianych narządzi public relations.

Feedback od agencji PR

Feedback od agencji PR kierowany w stronę klienta powinien dotyczyć przede wszystkim dokonanych działań i wdrożonych strategii marketingowych i wizerunkowych. W ten sposób klient dowie się, za co płaci oraz kiedy i jakich efektów może spodziewać się dzięki temu. To podstawa komunikacji, dzięki której można w ogóle iść „o krok dalej” w rozmowie.

Feedback dla agencji PR

Chociaż nie jest to łatwe do przyjęcia, czasami współpraca z agencją PR nie układa się z winy klienta. Dlaczego tak się dzieje? Oczywiście z braku wzajemnej komunikacji. Przyjmijmy, że otrzymałeś feedback od agencji PR. Masz przed sobą listę wdrożonych działań, może nawet ich kosztorys oraz analizę widoczności twojej firmy w sieci.

Jeśli czegoś nie rozumiesz, powinieneś o to pytać. Często feedback od agencji PR może zawierać niezrozumiałe, eksperckie wyrażenia, czy wykresy, których nie potrafisz przeczytać i zrozumieć. Pytaj o to, co jest dla ciebie niejasne i proś o wytłumaczenie. Dzięki temu łatwiej będzie ci przekazać agencji swoje spostrzeżenia, które mogą okazać się niezwykle przydatne.

 

 

 

Dlaczego warto zdecydować się na współpracę z agencjami PR?

Przy dobrym feedbacku z obu stron współpraca z agencjami PR jest niezwykle przydatna w każdej branży. Dzięki temu twoim wizerunkiem tak w sieci, jak i w rzeczywistości zajmują się profesjonaliści i eksperci. Tak jest między innymi w cenionej i renomowanej agencji Warsaw Media House. Pozytywny wizerunek marki wpływa na zdobywanie zaufania odbiorców, a także przyczynia się do lepszego pozycjonowania treści w sieci.

Połączenie takich działań z pewnością zagwarantuje, że będziesz mógł stawać w szranki z nawet największą konkurencją. To, co wyróżnia znane i cenione przez internautów marki (np. Kaufland, Oknoplast, Murapol, Profit Deweloper, Orlen, PGNIG, Lotos, mBank, Atal) to właśnie nacisk na kwestie wizerunkowe i związane z e-pr. Dzięki temu są w stanie wyróżnić się w sieci i przykuć uwagę internautów.

Wysłane 2022-07-14 11:50:26 przez gegol
feedbackseoagencje PR
Artykuły powiązane z powyższym
Naprawdę trzeba zapłacić za audyt SEO? Nie można po prostu rozpocząć pozycjonowania? Właściwie można, ale to tak, jakby naprawę samochodu zacząć od wymiany elementy losowo wybranego z listy wyposażenia. Da się? Owszem, ale zanim usterka zostanie usunięta, budżet na pewno się skończy.
Sieć internetowa zaczynała swoją karierę jako medium czysto tekstowe. Dzisiaj słowo w internecie pełni wiele funkcji i wciąż, mimo panowania ery YouTube, jest ważnym nośnikiem przekazu. W tym artykule dowiesz się, jakie znaczenie ma tekst dla wyszukiwarki Google i jak tworzyć artykuły skuteczne w pozycjonowaniu stron internetowych.
Krótki poradnik reklamowania w Internecie
Wysłano 2016-04-27 13:22:24
Posiadając firmową stronę internetową nie sposób nie zainteresować się jakąkolwiek formą internetowej reklamy. Dzisiejszy świat e-marketingu dostarcza wiele możliwości reklamowania się w sieci, a każda z nich niesie ze sobą określone korzyści. Która jest najlepsza dla Twojej witryny? W poniższym tekście opisane zostaną najpopularniejsze z metod reklamowania się w Internecie.
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY