konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Dla kogo są reklamy na zawieszkach reklamowych?

Przeczytany: 361 razy
Dodany: 2018-04-06 10:45:30
Aktualizowano: 2018-04-06 10:48:17

Zawieszki reklamowe zapewniają nie tylko świeży zapach w pomieszczeniu, ale są wspaniałym nośnikiem reklamy. Zawieszki reklamowe są doskonałym uzupełnieniem akcji promocyjnych, są świetnymi upominkami oraz dodatkami do różnych przedmiotów codziennego użytku, z których korzysta miliony odbiorców.

Jakie mamy rodzaje zawieszek reklamowych?

Można bez przesady powiedzieć, że zawieszki otaczają ze wszystkich stron i to zawieszki w bardzo wielu postaciach. Mamy więc zawieszki tekturowe, najbardziej popularne, ale i zarazem najprostsze i najkrócej działające, posiadające za to ogromną powierzchnię reklamową, tak ważną dla każdego reklamodawcy.
Buteleczki z regulatorem intensywności są bardziej praktyczne i dłużej działające oraz można w nich wymieniać wkłady, co czyni je bardziej ekonomicznymi.
Zawieszki-zabawki z przyssawkami to nie tylko radość dla dzieci w samochodzie lub innym pomieszczeniu, ale przede wszystkim środek odświeżający umieszczony w zabawce.
Można wykorzystać wentylatory w samochodzie, aby umieścić tam odświeżacze z olejkami eterycznymi lub wykorzystać do tego celu zapalniczkę samochodową.
Oczywiście najdroższe są mini zraszacze samochodowe, czyli małe flakoniki zawierające perfumy znanych marek.

Kto może wykorzystać zawieszki jako swoją reklamę?

Zapachy samochodowe mogą być rewelacyjnymi nośnikami reklamy. Ze względu na bardzo łatwy do nich dostęp oraz sposób i miejsce użytkowania powodują, że posiadają ogromny krąg osób, z którymi się stykają. Dlatego tez nie dziwi, jak wielka ilości instytucji stara się tam umieścić swoje loga.
Oczywiście, jeśli chodzi o samochody i umieszczone w nich gadżety reklamowe najlepszy dostęp mają ich producenci. Napisy na karoserii, siedzeniach, zagłówkach czy zawieszkach to dla producentów aut doskonały sposób na reklamę.
Zapachy samochodowe jako prezent, gadżet mogą wręczać też przedstawiciele firm ubezpieczeniowych, z którymi każdy kierowca ma kontakt przynajmniej raz w roku.
Mechanicy samochodowi, firmy realizujące naprawy gwarancyjne, warsztaty samochodowe to następni chętni do umieszczania gadżetów reklamowych w naszych samochodach.
Stacje benzynowe czy myjnie samochodowe też byłyby wdzięczne za umieszczenie ich loga na zawieszce w samochodzie.

Przeczytaj również w jaki sposób kolor reklamy wpływa na odbiorcę

Jak widać jest wielu chętnych na gadżety reklamowe ze swoim logo w naszym pojeździe czy mieszkaniu. Na pewno tez nie wymieniłem wszystkich, bo tak po prawdzie to każdy, kto prowadzi działalność gospodarczą chciałby znaleźć swoje logo na zapachu samochodowym lub innym gadżecie reklamowym o takim zasięgu.

Wysłane 2018-04-06 10:45:30 przez M-S-M
zapachy samochodowereklamapromocjagadżety reklamowezawieszki reklamowe
Artykuły powiązane z powyższym
Inwestowanie w upominki dla konsumentów stało się integralną częścią promowania firmy. Najważniejsze jest jednak to, aby dopasować je do grona klientów, którzy najczęściej korzystają z naszych usług lub kupują sprzedawane przez nas produkty. W ten sposób osiągniemy największe korzyści. W dalszej części tego artykułu dowiesz się, dlaczego wybieranie praktycznych gadżetów reklamowych jest najsensowniejsze i co dzięki temu można zyskać.
Gdzie reklamować się na billboardach?
Wysłano 2019-02-11 11:28:38
Umieszczanie bilboardów na terenach pozamiejskich ma swoją specyfikę i trzeba dobrze przemyśleć gdzie je zainstalować, żeby przynosiły zyski. Właścicieli małych działek przy drogach, którzy chętnie udostępnią je reklamodawcom nie brakuje.
Jak zaprojektować flagę firmową?
Wysłano 2017-09-27 11:55:04
Każde państwo świata przywiązuje znaczną wagę do swojej flagi narodowej. Jak jest w przypadku flag firmowych? To nie jest wprawdzie bardzo rozpowszechnione rozwiązanie, ale czasami to dobrze zaprojektowana i przyciągająca uwagę flaga może być ciekawą metodą promocji danego przedsiębiorstwa.
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY