konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Druk materiałów na szkolenia i konferencje przez internet. Jak go zlecić?

Przeczytany: 772 razy
Dodany: 2020-08-31 09:44:30
Aktualizowano: 2020-08-31 09:46:21

Gdy zbliża się ważne wydarzenie firmowe, w takim przypadku warto pomyśleć o jego przygotowaniu z wyprzedzeniem. Przedsięwzięcia jak konferencje, sympozja czy szkolenia bardzo często wymagają odpowiednich materiałów drukowanych. Obecnie druk materiałów szkoleniowych, konferencyjnych, zaproszeń czy dyplomów można zlecić również za pośrednictwem internetu.

 

Drukowane materiał firmowe – zastosowanie

Firma każdego dnia korzysta z różnego rodzaju druków. W powszechnym obiegu są ulotki, foldery i katalogi reklamowe, wizytówki, plakaty czy papiery firmowe. Tego typu materiały może wykonać każda drukarnia.

Jednak to jeszcze nie wszystkie typy druków, jakie mogą być potrzebne w firmie. Wtedy, gdy planowane są wydarzenia o charakterze konferencyjnym czy szkoleniowym, również warto pomyśleć o zamówieniu właściwych materiałów drukowanych.

W takim przypadku druk materiałów konferencyjnych i konferencyjnych pozwoli firmie na uzyskanie potrzebnych w trakcie tych zdarzeń przedmiotów – od notesów, przez ulotki, a skończywszy na identyfikatorach.

Zamówienie druku materiałów firmowych nie jest związane z bardzo wysokimi kosztami. Dodatkowo, mogą one pomóc w budowie profesjonalnego wizerunku oraz większej rozpoznawalności samego wydarzenia oraz jego organizatora.

 

Rodzaje druków na szkolenia i konferencje

Drukarnie prowadzące druk materiałów szkoleniowych i konferencyjnych mogą przygotować na zamówienie klienta szeroką gamę różnego rodzaju produktów. Wśród nich znajdują się:

  • zeszyty
  • teczki
  • książki
  • dyplomy
  • certyfikaty
  • notesy
  • identyfikatory
  • zaproszenia
  • koperty personalizowane
  • plakaty
  • katalogi
  • ulotki

 

To zatem szeroka gama różnych typów materiałów, które mogą być również poddane pełnej personalizacji, dzięki czemu będą zawierały na sobie przekazane przez klienta informacje, na przykład logo, treści, grafiki.

Warto także wskazać, że druk materiałów szkoleniowych, konferencyjnych czy reklamowych może być uzupełniony o różne metody uszlachetniania, dzięki czemu gotowe wydruki prezentują się jeszcze efektowniej.

 

 

 

Jak zamówić materiał firmowe przez internet?

Dzisiaj druk materiałów konferencyjnych i szkoleniowych można zamówić nie tylko bezpośrednio w drukarni. Coraz więcej z nich oferuje również usługi online, dzięki czemu klient może zlecić wydruki ze swojego biura czy z domu.

Zatem, jak zamówić druk materiałów szkoleniowych i konferencyjnych za pośrednictwem internetu?

  1. Przygotuj projekt do druku

    Pierwszym krokiem w celu przygotowania druków materiałów firmowych jest stworzenie ich projektu. Można stworzyć go samodzielnie albo też skorzystać z pomocy grafika komputerowego. Bardzo często pracownicy drukarni także pomagają w dopracowaniu projektu.

    Dokładne informacje o przygotowaniu projektu do druku można znaleźć na stronach WWW drukarni. Na stronie krakowskiej drukarni Studio-eM można znaleźć także praktyczne makiety ułatwiające przygotowanie materiałów do druku.

  2. Wybierz typ materiału

    Następny krok to wejście na stronę internetową drukarni. Tam wybiera się typ materiału do druku oraz określa jego parametry, między innymi:

    • format materiału
    • typ materiału
    • typ druku
    • rodzaj papieru
    • uszlachetnienie
    • nakład
    • czas realizacji
    • metoda dostawy

    Następnie do zamówienia należy dostarczyć także plik do druku przygotowany według wskazań drukarni.

    Po wybraniu odpowiednich parametrów można także od razu sprawdzić koszty realizacji zamówienia.

  3. Potwierdzenie zamówienia

    Na koniec należy przejrzeć swoje zamówienie i potwierdzić je. Następnie drukarnia od razu przystępuje do realizacji zamówienia i może przekazać je klientowi we wskazanym terminie.

Niektóre drukarnie oferują również druk materiałów szkoleniowych i druk materiałów konferencyjnych w ekspresowym tempie, dlatego wtedy, gdy materiały potrzebne są od ręki, można także skorzystać z takiej opcji. Jest ona jednak dodatkowo płatna.

Wysłane 2020-08-31 09:44:30 przez M-S-M
drukmateriałykonferencjeszkoleniadrukowanie
Artykuły powiązane z powyższym
Organizując konferencję, trzeba znaleźć odpowiedni obiekt. Powinien być nowoczesny, ale też prestiżowy. Doskonałym przykładem jest Hotel Mistral Sport. Warto na jego temat dowiedzieć się więcej i poznać ofertę.
Omijasz konferencje biznesowe i branżowe szerokim łukiem? Wiele wskazuje na to, że robisz poważny błąd! Tego typu spotkania to okazja do wyciągnięcia wielu lekcji pozwalających zwiększyć efektywność czy konkurencyjność. Dzięki nim znacznie łatwiej wypracować również solidną pozycję w branży. Sprawdź, co mogą Ci dać konferencje – niezależnie od tego, czy jesteś pracownikiem, freelancerem czy właścicielem firmy.
Konferencja to wydarzenie, które ma ogromne znaczenie dla danej firmy. Nie tylko pozwala na nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, ale także wdrożenie nowych pomysłów i nawiązanie interesujących współprac. Bardzo ważne jest, by osoby odpowiedzialne za organizację konferencji wiedziały, na co zwrócić uwagę, by sprostać oczekiwaniom zaproszonych gości.
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY