konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Europa spotkań – strategie marketingowe w pozyskiwaniu międzynarodowych kongresów

Przeczytany: 1420 razy
Dodany: 2011-09-14 15:50:13
Aktualizowano: 2011-09-15 08:16:02

Spotkanie odbędzie się 4 października 2011 w godzinach 10:00 - 17:00 w Folwarku Zalesie - Grajów k/Wieliczki i poprzedzi jedno z większych tegorocznych wydarzeń branżowych - Europejskie Forum Turystyki w Krakowie.

Tematem Akademii jest "Europa spotkań - strategie marketingowe w pozyskiwaniu międzynarodowych kongresów". Tegoroczna Akademia dofinansowana jest przez Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej.

Akademia jest adresowana do osób odpowiedzialnych za zarządzanie konferencjami, przygotowywanie ofert oraz obsługę spotkań biznesowych, imprez i szkoleń, a w szczególności: specjalistów ds. organizacji imprez w biurach podróży i agencjach eventowych; organizatorów szkoleń; planistów konferencji w firmach, stowarzyszeniach i instytucjach; profesjonalnych organizatorów kongresów; hotelarzy z działów bankietów, marketingu i sprzedaży.

W programie swoje wystąpienia  będą mieć:

v  Dr Agata Niemczyk  UE Kraków - Marketing w turystyce biznesowej – wprowadzenie, definicje, marketing mix / marketing partnerski; Badania marketingowe jako baza informacyjna dla efektywnego marketingu / Analiza SWOT dla Polski w zakresie międzynarodowych kongresów

v  Anna Jędrocha  – Symposium Cracoviense / SKKP - Organizatorzy kongresów – Stowarzyszenia, CORE PCO, AMC. Zasoby ICCA – jakie możliwości daje ICCA w pozyskiwaniu kongresów ?

v  Piotr Wilczek – A05 / SKKP - Program Ambasadorów Kongresów

v  Prof. Marek Pawełczyk – Politechnika Gliwicka / Prezydent IIAV / Ambasador Kongresów Polskich -  Jak pozyskiwać kongresy międzynarodowych stowarzyszeń ?

v  Sławomir Wróblewski – Meetings Management  - Działania  marketingowe w przemyśle spotkań – sprzedaż bezpośrednia, wystawy, targi, pokazy, jak się przygotować, co w trakcie i po, organizacja fam trips i study tours

v  Adam Mikołajczyk – Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc - Najlepsze kampanie promocyjne polskich miast i regionów w turystyce biznesowej

 

Szczegółowe informacje; www.skkp.org.pl 


Wysłane 2011-09-14 15:50:13 przez M-S-M
organizatorzy konferencjikongresykonferencjeSKKPorganizatorzy imprez
Artykuły powiązane z powyższym
Organizując konferencję, trzeba znaleźć odpowiedni obiekt. Powinien być nowoczesny, ale też prestiżowy. Doskonałym przykładem jest Hotel Mistral Sport. Warto na jego temat dowiedzieć się więcej i poznać ofertę.
Omijasz konferencje biznesowe i branżowe szerokim łukiem? Wiele wskazuje na to, że robisz poważny błąd! Tego typu spotkania to okazja do wyciągnięcia wielu lekcji pozwalających zwiększyć efektywność czy konkurencyjność. Dzięki nim znacznie łatwiej wypracować również solidną pozycję w branży. Sprawdź, co mogą Ci dać konferencje – niezależnie od tego, czy jesteś pracownikiem, freelancerem czy właścicielem firmy.
Konferencja to wydarzenie, które ma ogromne znaczenie dla danej firmy. Nie tylko pozwala na nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, ale także wdrożenie nowych pomysłów i nawiązanie interesujących współprac. Bardzo ważne jest, by osoby odpowiedzialne za organizację konferencji wiedziały, na co zwrócić uwagę, by sprostać oczekiwaniom zaproszonych gości.
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY