konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Gdzie reklamować się na billboardach?

Przeczytany: 259 razy
Dodany: 2019-02-11 11:28:38
Aktualizowano: 2019-02-11 11:30:34

Umieszczanie bilboardów na terenach pozamiejskich ma swoją specyfikę i trzeba dobrze przemyśleć gdzie je zainstalować, żeby przynosiły zyski. Właścicieli małych działek przy drogach, którzy chętnie udostępnią je reklamodawcom nie brakuje. Niestety nie każda droga jest wystarczająco uczęszczana, żeby umieszczanie takiego bilboardu miało sens. Poza tym nie każda reklama będzie miała odpowiednich odbiorców w każdym miejscu. Z pewnością najlepszymi punktami do umieszczenia bilboardu reklamowego są autostrady i trasy szybkiego ruchu. Jeżdżą tędy zarówno prywatni kierowcy, transportowcy, jak i autobusy prywatnych firm. Duży ruch, zwłaszcza zdominowany przez osoby zamożne i średnio zamożne gwarantuje dużą ilość potencjalnych klientów. Reklamy na takiej trasie mogą dotyczyć właściwie wszystkiego – od towarów luksusowych, poprzez producentów części samochodowych i warsztaty naprawcze, aż po pobliskie punkty gastronomiczne i podmiejskie centra handlowe. Trasy uczęszczane przez biznesmenów są prawdopodobnie najbardziej nośne jeżeli chodzi o skuteczną reklamę towarów droższych. Wszelka elektronika dedykowana dla biznesu, eleganckie firmy odzieżowe – odpowiadające na potrzeby dress code, czy też wakacje w egzotycznych miejscach dla przemęczonych przedsiębiorców, managerów itp. wszystko to powinno trafiać do kierowców i pasażerów na prestiżowych trasach.

 

 

 

Jednak reklama wcale nie musi być skierowana do bogatych, żeby była skuteczna. Na drogach uczęszczanych przez lokalnych mieszkańców, np. jeżdżących codziennie do pracy w pobliskim mieście dobrą propozycją będą towary na każdą kieszeń i firmy je produkujące, centra handlowe, restauracje sieciowe, kina itp. Zapracowanym rodzicom można podsunąć pomysł zostawienia dziecka z animatorami w pobliskiej świetlicy czy „figloraju”.

 

Również małe miasteczka i wsie, zwłaszcza w centrum są dobrym miejscem do wykorzystania powierzchni reklamowej. Podobnie jak na drogach wojewódzkich, tutaj reklamować można przede wszystkim towary i usługi dostępne cenowo dla każdego. Dużo zależy jeszcze od tego czy dana wieś jest raczej zamieszkana przez lokalnych rolników czy pracowników niewykwalifikowanych czy przez zamożnych pracowników na wysokopłatnych stanowiskach, którzy traktują domek na wsi jak sypialnię. Wieś może być też miejscem chętnie odwiedzanym przez turystów, zwłaszcza w sezonie wakacji i ferii zimowych. Bardzo ważne jest więc zorientowanie się z jakiego typu wsią mamy do czynienia i dopasowanie treści reklamy do przeważającej ilości potencjalnych klientów. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą firmy oferującej reklamę na billboardach - https://www.znajdzreklame.pl.

Wysłane 2019-02-11 11:28:38 przez gegol
bilboardreklama
Artykuły powiązane z powyższym
Inwestowanie w upominki dla konsumentów stało się integralną częścią promowania firmy. Najważniejsze jest jednak to, aby dopasować je do grona klientów, którzy najczęściej korzystają z naszych usług lub kupują sprzedawane przez nas produkty. W ten sposób osiągniemy największe korzyści. W dalszej części tego artykułu dowiesz się, dlaczego wybieranie praktycznych gadżetów reklamowych jest najsensowniejsze i co dzięki temu można zyskać.
Zawieszki reklamowe zapewniają nie tylko świeży zapach w pomieszczeniu, ale są wspaniałym nośnikiem reklamy. Zawieszki reklamowe są doskonałym uzupełnieniem akcji promocyjnych, są świetnymi upominkami oraz dodatkami do różnych przedmiotów codziennego użytku, z których korzysta miliony odbiorców.
Jak zaprojektować flagę firmową?
Wysłano 2017-09-27 11:55:04
Każde państwo świata przywiązuje znaczną wagę do swojej flagi narodowej. Jak jest w przypadku flag firmowych? To nie jest wprawdzie bardzo rozpowszechnione rozwiązanie, ale czasami to dobrze zaprojektowana i przyciągająca uwagę flaga może być ciekawą metodą promocji danego przedsiębiorstwa.
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY