konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Jak prowadzić skuteczny CSR? Konferencja w warszawskiej SGTiR

Przeczytany: 1053 razy
Dodany: 2015-01-14 13:50:25
Aktualizowano: 2015-01-14 13:51:00

CSR pozwala na budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa w dłuższej perspektywie. Podczas konferencji naukowej w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji
16 stycznia 2015 r. przedstawiciele polskich firm podpowiedzą, jak z sukcesem zrealizować przedsięwzięcie społecznie odpowiedzialne. Wstęp wolny. Rezerwacja miejsc.

Konferencja CSR 2015 jest w całości inicjatywą studentów i już drugi rok spotyka się z zainteresowaniem biznesu. W tegorocznej edycji wezmą udział przedstawiciele branż: hotelarskiej, turystycznej, bankowej, farmaceutycznej oraz sektorów NGO i MŚP.
Warsaw Marriott Hotel opowie o międzynarodowym 24-godzinnym maratonie rowerowym „Bonanza”, Bank Zachodni WBK oraz firma Chris zaprezentują swoje projekty CSR, GlaxoSmithKline przybliży kwestię odpowiedzialnego biznesu z punktu widzenia firmy i agencji.  Uczestnicy  poznają także programy dla studentów, jakie realizuje Liga Odpowiedzialnego Biznesu, a także kulisy projektu Poland Business Run Fundacji Poza Horyzonty.

Myślą przewodnią konferencji będzie odpowiedzialne i etyczne postępowanie biznesu względem grup społecznych. Chcemy pokazać na rzeczywistych przykładach, jak firmy mogą wspierać swoich pracowników, jaką ofertę mogą skierować do studentów, w jaki sposób mogą się otworzyć na najbardziej potrzebujących – podkreśla Bozhena Magurchak, koordynatorka konferencji ze Studenckiego Koła Naukowego Turystyki Biznesowej „2B” w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji.

W wydarzeniu wezmą udział Dariusz Wojtal – Wiceprezes Polskiej Izby Turystyki, oraz Tomasz Rosset – Sekretarz Generalny Polskiej Izby Turystyki.

Konferencja odbędzie w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji w Warszawie (sala 313) przy ul. Stokłosy 3 (stacja metra Stokłosy) 16 stycznia 2015 r. w godz. 9.30-17.00. Wstęp wolny. Obowiązują zapisy. Formularz zgłoszeniowy jest dostępny na stronie: http://koloturystyki.vistula.edu.pl/csr2015/

Organizator: Studenckie Koło Naukowe Turystyki Biznesowej „2B” Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji. Współorganizator: Polska Izba Turystyki. Partnerzy merytoryczni: Polska Izba Turystyki oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

 

***

Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji to nowoczesna uczelnia biznesowa, przygotowująca absolwentów do pracy w kierowaniu, tworzeniu i zarządzaniu przedsiębiorstwami turystycznymi, sportowymi lub rekreacyjnymi. SGTiR prowadzi studia licencjackie i magisterskie na kierunku turystyka i rekreacja. Studenci mają do wyboru specjalności m.in. w zakresie organizacji i obsługi ruchu turystycznego, obsługi podróżniczej w transporcie, turystyki sportem i rekreacją czy organizacji i zarządzania w hotelarstwie i gastronomii. 

Uczelnia aktywnie działa na rzecz propagowania wiedzy o turystyce i rekreacji, realizując projekty badawcze oraz organizując liczne konferencje i seminaria.

SGTiR wraz z Akademią Finansów i Biznesu Vistula oraz Wyższą Szkołą Handlową tworzy Grupę Uczelni Vistula. Więcej informacji: www.sgtir.edu.pl.

 

PR

Wysłane 2015-01-14 13:50:25 przez M-S-M
konferencje dla branży turystycznejkonferencje turystyczne
Artykuły powiązane z powyższym
Jak zdobyć nowego klienta? Jak go utrzymać? Jak go zachęcić by to właśnie na naszej stronie internetowej zarezerwował pokój lub wycieczkę? To częste pytania, które zadają sobie właściciele hoteli i dyrektorzy biur podróży odpowiedzialni za sprzedaż, szczególnie obecnie, gdy w dobie internetu kilkanaście milionów Polaków, każdego roku aktywnie poszukuje usług turystycznych w sieci, a opinia jednego niezadowolonego klienta może zaważyć na postrzeganiu całej organizacji.
eMarketing Turystyczny w Łodzi
Wysłano 2013-10-09 08:46:23
23 października w Hotelu Focus w Łodzi, odbędzie się kolejna edycja Akademii eTravel. Tematem spotkania będzie skuteczne wykorzystanie marketingu internetowego w promocji i reklamie ofert turystycznych i usług hotelowych. Uczestnictwo w spotkaniu jest bezpłatne.  
Nowe Motywacje sp. z o.o., Fundacja Inicjatyw Społecznych, Instytut Turystyki w Krakowie sp. z o.o. oraz Akademia Górniczo Hutnicza mają zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w konferencji praktyczno - naukowej.
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY