konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Jak zaprojektować flagę firmową?

Przeczytany: 1131 razy
Dodany: 2017-09-27 11:55:04
Aktualizowano: 2017-09-27 12:01:56

Każde państwo świata przywiązuje znaczną wagę do swojej flagi narodowej. Jak jest w przypadku flag firmowych? To nie jest wprawdzie bardzo rozpowszechnione rozwiązanie, ale czasami to dobrze zaprojektowana i przyciągająca uwagę flaga może być ciekawą metodą promocji danego przedsiębiorstwa.


Gdzie można ustawić flagę firmową?
Taki sztandar z logiem przedsiębiorstwa można zawiesić na maszcie przed centrum handlowym, aby klienci wiedzieli, że to tutaj znajdą oddział danej firmy. Można także powiesić lub postawić go na dachu budynku siedziby przedsiębiorstwa, zwłaszcza jeśli znajduje się ona w nietypowej okolicy i ciężko do niej dotrzeć. Tak ustawiony sztandar zagwarantuje, że klienci próbujący odnaleźć siedzibę firmy w nieznanej im okolicy, szybko zorientują się, gdzie mogą jej szukać i – dojechawszy – będą mieli pewność, że już są na miejscu. Flaga firmowa to też ciekawy dodatek do stoiska firmy na targach różnego rodzaju, który pozwala na szybkie utrwalenie kolorystyki oraz loga danego przedsiębiorstwa wśród przechodniów, jak też i pokazuje profesjonalizm danego przedsiębiorstwa. Tak, profesjonalizm można mierzyć również tym, ile dana firma inwestuje w swoją reklamę i w jaki sposób to robi.



Wygląd flagi firmowej
Co powinno być na takiej fladze? To zależy, do czego ma służyć. Czasami wystarczy samo logo firmy, czasami niektórzy dodają ciekawe krajoobrazy, aby logo ładnie się w nie wkomponowało. Inni eksperymentują z formą, wychodząc poza metafizykę płótna i próbując dostosować się do formy flagi. A tych może być sporo. Firma RETIO Systemy Wystawiennicze, specjalizująca się w produkcji tego typu materiałów reklamowych, na swojej stronie (https://www.retio.pl/) proponuje na przykład windery czy flagi XXL, a także inne rodzaje sztandarów, które mogą powiewać na wietrze, promując każde przedsiębiorstwo.

Zastosowanie firmowego sztandaru reklamowego
Jak już wspomniano, wygląd oraz projekt graficzny flagi powinien zależeć od sposobu jej zastosowania. Generalnie jednak przyjmuje się, że produkty tego typu nie powinny mieć na sobie zbyt wiele tekstu, który rozpraszałby uwagę klienta czy przechodnia. Zamiast tego stawia się na przekaz graficzny, co może być sporym wyzwaniem dla działu marketingu czy Public Relations, ale z drugiej strony, jeśli taki przekaz zostanie zrealizowany w inteligentny sposób, wtedy klient może rzucić okiem na flagę i w ten sposób dowiedzieć się o wielu rzeczach, które zmieściłyby się w jednym paragrafie tekstu. Dlatego warto podjąć wyzwanie i zaprojektować taką grafikę na fladze firmowej, która będzie dobrą metodą promocji i jednocześnie źródłem informacji o przedsiębiorstwie.

Wysłane 2017-09-27 11:55:04 przez M-S-M
reklamaflaga firmowaLH
Artykuły powiązane z powyższym
Targi branżowe to doskonała okazja dla firm do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, promocji swoich produktów i usług oraz zdobycia wartościowych informacji o konkurencji.
W ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego wizerunku.
Obecnie gadżety reklamowe chętnie są wykorzystywane w różnorodnych akcjach promocyjnych. Wynika to przede wszystkim z ich skutecznego a zarazem prostego, z psychologicznego punktu widzenia, mechanizmu działania. Po prostu lubimy dostawać prezenty, a tym właśnie są gadżety promocyjne.
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY