Konferencja Cybersearch 3.0Przeczytany: 1284 razy Dodany: 2013-04-10 14:08:08 Aktualizowano: 2013-04-10 14:09:50Jak długo trwa proces podejmowania decyzji o zakupie? Co zniechęca konsumentów? Jakich informacji szczególnie poszukują klienci oraz jaki jest wpływ poszczególnych touchpointów na kupno produktów? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi udzielą eksperci z Universal McCann podczas konferencji Cyberresearch 3.0.
Obserwacja zarówno tradycyjnych form kontaktu z konsumentem, jaki i siły nowych form komunikacji stworzonych przez rozwijające się technologie, jest kluczem dla zrozumienia współczesnego konsumenta i jego ścieżki zakupowej. Badanie Shopper Sciences realizowane online dostarcza cennych informacji szczególnie pomocnych przy budowaniu strategii mediowej i komunikacyjnej. Podczas konferencji Cybersearch 3.0 Dorota Reykowska – Research Director oraz Joanna Gardulska – Econometric Business Analyst z domu mediowego Universal McCann, zaprezentują wyniki badania Shopper Sciences analizującego impakt ponad 40 różnych kanałów komunikacyjnych.
Konferencja Cybersearch 3.0 odbędzie się w dniach 18-19 kwietnia 2013 roku w Centrum Nauki Kopernik. Wydarzenie organizowane przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii powstało w odpowiedzi na potrzeby poszerzania wiedzy o badaniach cyberprzestrzeni. Pod okiem ekspertów z rady programowej wybrane zostały wystąpienia specjalistów na co dzień zajmujących się tym tematem.
Wysłane 2013-04-10 14:08:08 przez M-S-M Universal McCannkonferencja WarszawaKonferencja Cybersearch 3.0konferencjaArtykuły powiązane z powyższym
 Każdy, kto przynajmniej raz w życiu miał okazję zorganizowania konferencji firmowej, zdaje sobie prawdopodobnie świetnie sprawę z tego, że sytuacja ta niekiedy stanowić może prawdziwe wyzwanie.
|
 Organizacja eventu to szereg czynników, które należy wziąć pod uwagę. Wynajem namiotów jest często pomijany. To błąd, który może się zemścić.
|
 Powodzenie konferencji w dużej mierze zależy od wyboru miejsca, gdzie ona się będzie odbywać. Dobra lokalizacja ma znaczenie tak dla organizatora, jak i dla uczestników konferencji. Warto też pamiętać o tym, czy dojazd do centrum konferencyjnego jest dogodny dla uczestników, którzy korzystają z różnych środków transportu.
|
|