konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Konferencja Mistrzowski Marketing - Marketing Internetowy w praktyce

Przeczytany: 1699 razy
Dodany: 2010-02-12 11:49:40
Aktualizowano: 2010-02-15 11:00:03

Odbędzie się 3 marca w godzinach 9-17, w Katowicach, w Centrum Konferencyjnym na Wydziale Teologicznym Uniwersytetu Śląskiego przy ul. Jordana 18.

Konferencja podzielona jest na dwie części:
- część wstępna pod nazwą IDEE
- część popołudniowa pod nazwą UMIEJĘTNOŚCI

W części IDEE zaprezentujemy idee nowoczesnego marketingu.
W części UMIEJĘTNOŚCI umożliwimy ich opanowanie w trakcie 3-godzinnego warsztatu.

Postaramy się znaleźć odpowiedzi na pytania takie, jak...

  • Czy istnieje jakiś wzór idealnej witryny internetowej?

  • Co to jest usability?

  • Czy można je badać automatycznie, bez obserwacji użytkownika strony?

  • Ile można stracić (nie zarobić) na niewłaściwym usability?

  • Jaką rolę w witrynie pełni tekst?

  • Czym różnią się teksty do prasy "papierowej" od tekstów do internetu?

  • Co z elementami animowanymi, czy film to dobry element www?

  • Jak - od strony - użytkowej konstruować sklep internetowy?

  • Jakie błędy są najczęściej popełniane przy tworzeniu tego rodzaju serwisów?

  • Jak korygować błędy nawigacyjne i komunikacyjne serwisów, czy można doprowadzić serwis do perfekcji?

  • Co z podziałem serwisów internetowych na kategorie społecznościowe?

  • Jak są czynniki zaufania - wiarygodności informacyjnej i finansowej - serwisu internetowego?

  • Ile to zajmuje czasu, czy można przyśpieszyć?

  • Jak funkcjonują blogi?

  • Jakie jest ich znaczenie dla stron internetowych?

  • Czy każdy może stworzyć atrakcyjnego bloga?

  • Czy tworzenia dobrych stron można się w ogóle nauczyć?

  • ... i wiele innych poruszających tematów! Zapraszamy!

Opłata za udział w konferencji wynosi:
400 zł! (
WYSTAWIAMY FAKTURY)

W ramach tej opłaty zapewnione Państwo mają: poczęstunek kawowo-herbaciany, obiad, zestaw materiałów konferencyjnych, certyfikat potwierdzający wzięcie udziału w konferencji, udział w wybranym warsztacie

Opłaty za konferencję prosimy dokonać do 1 marca .
Jednak wcześniej bardzo prosimy o rejestrację poprzez witrynę internetową:

www.marketing.maestry.pl (zakładka: zapisy(rejestracja))

Więcej informacji na stronie: www.marketing.maestry.pl

Wysłane 2010-02-12 11:49:40 przez M-S-M
marketingmarketing internetowyMarketing Maestrykonferencje
Artykuły powiązane z powyższym
Omijasz konferencje biznesowe i branżowe szerokim łukiem? Wiele wskazuje na to, że robisz poważny błąd! Tego typu spotkania to okazja do wyciągnięcia wielu lekcji pozwalających zwiększyć efektywność czy konkurencyjność. Dzięki nim znacznie łatwiej wypracować również solidną pozycję w branży. Sprawdź, co mogą Ci dać konferencje – niezależnie od tego, czy jesteś pracownikiem, freelancerem czy właścicielem firmy.
Konferencja to wydarzenie, które ma ogromne znaczenie dla danej firmy. Nie tylko pozwala na nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, ale także wdrożenie nowych pomysłów i nawiązanie interesujących współprac. Bardzo ważne jest, by osoby odpowiedzialne za organizację konferencji wiedziały, na co zwrócić uwagę, by sprostać oczekiwaniom zaproszonych gości.
Konferencje są jednym z ważniejszych elementów życia firm. To na nich prezentowane są nowe produkty, usługi lub udzielane zostają istotne informacje na temat działalności lub przyszłości firmy. Czas pandemii koronawirusa zdecydowanie zmienił podejście do wydarzeń, w których ma wziąć udział większa liczba osób. Niestety nie ominęło to również konferencji biznesowych.
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY