Marketing Internetowy jak wybrać dobrą firmę?Przeczytany: 1089 razy Dodany: 2015-08-20 09:15:08 Aktualizowano: 2015-08-20 09:16:24Promocja firmy w Internecie to skuteczna metoda pozyskiwania klientów, co sprawia, że każda firma chce pozyskać dla siebie kawałek z tego tortu. Formy i możliwość są zróżnicowane w zależności od branży i sposobu dotarcia do klienta. Jak w gąszczu firm wybrać tę właściwą, która zapewni nam usługi i efekty na odpowiednim poziomie, a dodatkowo będzie opłacalna finansowo.
Agencja czy freelancer?
Na rynku możemy najczęściej znaleźć dwa rodzaje usługodawców – agencje marketingowe i freelancerów. Freelancer to osoba posiadająca doświadczenia i umiejętności związane z daną branżą, oferująca swoje usługi. Często usługi wykonywane przez freelancera są tańsze niż stawki agencyjne. Wynika to z niskich kosztów prowadzenia takiej formy działalności. Ryzykiem współpracy z freelancerem jest jednak częsty brak profesjonalizmu, objawiający się w np. niedotrzymywaniu terminów. Oczywiście nie jest to regułą - możemy znaleźć równie profesjonalnego freelancera jak i mało profesjonalną agencję Decydując się na firmę marketingową musimy liczyć się z wyższymi kosztami, ale dużo bardziej profesjonalnymi działaniami, a co najważniejsze efektami. Tak naprawdę podczas prowadzenia kampanii marketingowych istotny jest zwrot z inwestycji – jeżeli jest na wysokim poziomie to budżet nie będzie dla nas kluczową sprawą.
Jak wybrać dobrą agencję?
Dobra agencja to taka która posiada doświadczenie i dobre referencje, a także jest rozpoznawalna w branży w której działa. Podczas typowania agencji do współpracy powinniśmy zwracać uwagę m.in. na to jak prezentuje się ich marka i jaki rodzaj usług oferują – warto zdecydować się na agencję oferującą kompleksowe usługi. Nawet jeśli w danym momencie nie interesują nas inne usługi, to nie wykluczone, że w niedalekiej przyszłości będziemy potrzebowali innych form promocji swojej firmy. W takim przypadku będziemy mogli skorzystać z usług naszej agencji i nie narażać się na dodatkowe mozolne szukanie wykonawcy.
Bardzo istotne jest doświadczenie jakim agencja może się pochwalić – referencje, zrealizowane projekty, opinie zadowolonych klientów.
Gdzie szukać agencji marketingowej?
Dobrym sposobem na znalezienie agencji z którą podejmiemy współpracę jest analiza konkurencji. Sprawdźmy jakie zabiegi marketingowe stosuje nasza konkurencja i które według nas są efektywne. A następnie spróbujmy dotrzeć do ich wykonawców z prośbą o przygotowanie oferty.
Tekst przygotowany przy współpracy http://www.vpozycja.pl.
Wysłane 2015-08-20 09:15:08 przez M-S-M markietingmarketing Internetowyvpozycja.plWPArtykuły powiązane z powyższym
Zakładając start-up, warto pamiętać, że dobrze urządzona przestrzeń sprzyja kreatywności, która jest w tej branży najważniejsza. Dobrze urządzone biuro pozytywnie wpływa także na motywację pracowników oraz ich wzajemną integrację. Nie można zapominać, że przestrzeń powinna być także wygodna oraz spełniać warunki bezpieczeństwa i higieny pracy.
|
Ekologia jest nie tylko modna i na czasie, ale powinna być i coraz częściej jest standardem. Zwłaszcza jeśli chodzi o pakowanie zakupów. Niedawna ustawa sprawiła, że dla wielu osób robiących zakupy zwyczajnie nie opłaca się kupowanie standardowych plastikowych reklamówek. Ich cena wzrosła niebotycznie, bez żadnej gwarancji, że po przyniesieniu reklamówki do domu będzie się ona jeszcze nadawała do użytku. Dlatego dużo bardziej opłaca się zakup tej ekologicznej. Jakie zalety mają ekologiczne reklamówki z nadrukiem?
|
Każdy przedsiębiorca, który chce działać zgodnie z prawem, dyrektywami unijnymi i dbać o środowisko naturalne powinien zdecydować się na to, by cyklicznie w swojej firmie organizować szkolenia z zakresu ochrony środowiska. Firma musi mieć bowiem świadomość, że tylko działania oparte na zasadach zrównoważonego rozwoju przyniosą korzyści dla otoczenia.
|
|