Organizacja konferencji i spotkań firmowych.Przeczytany: 895 razy Dodany: 2016-12-09 10:30:44 Aktualizowano: 2016-12-09 10:34:51Bardzo popularnym sposobem na przekazywanie sobie wiedzy i zdobytych doświadczeń jest organizacja konferencji i sympozjów. Jednak aby przyniosły one profity muszą być profesjonalnie zorganizowane.
Z dobrodziejstw wymiany doświadczeń korzystają we współczesnym świecie zarówno tak duże firmy jak międzynarodowe korporacje, jak i mniejsze dla których jest to okazja do zawiązania nowych kontaktów biznesowych. Spotkanie się w jednym miejscu na jeden, lub klika dni może być wspaniałym doświadczeniem, jednak aby było ono prawdziwie pożyteczne dla wszystkich należy zadbać o kilka niezbędnych elementów.
Gdzie można zorganizować?
Od tego, jak wiele osób będzie uczestniczyć w danym spotkaniu zależy stopień trudności w jego organizacji. Miejscem, w którym najczęściej odbywają się konferencje i sympozja są hotele. Wynika to z faktu, że mają one do dyspozycji specjalnie przygotowane sale konferencyjne. Bardzo często nawet kilka do wyboru. Goście takich spotkań mogą także skorzystać z wygody noclegu w tym samym budynku. A dla organizatorów oznacza to, że cała potrzeba infrastruktura znajduje się już na miejscu.

Na co należy uważać?
Wybierając hotel należy pamiętać o sprawdzeniu czy sala jest odpowiednio nagłośniona. Jeśli słuchacze nie będą wiedzieli o czym prelegent mówi, znacznie obniży to ich zadowolenie z całej imprezy. Należy zwrócić szczególną uwagę na głośniki, które powinny równomiernie przekazywać głos po całej sali. Aby prezentacje były odpowiednio pokazane konieczny jest rzutnik, który najlepiej, aby był na stałe umieszczony w sali. Zamontowana centrala nagłośnienia pozwala na kontrolowanie z jednego miejsca w pomieszczeniu takich rzeczy jak: głośność czy oświetlanie.
Zadbaj o sprzęt elektroniczny
Jeśli nie jesteś potencjalnym organizatorem, a właścicielem hotelu lub sali którą chcesz wynajmować na zorganizowane spotkania zadbaj o poziom nagłośnienia. W tym celu najlepiej sprawę dobrania odpowiedniego sprzętu powierzyć specjalistom. Firma, Velvethertz z Krakowa od wielu lat działa w branży. Są gwarancją, że sprzęt będzie najlepiej dopasowany do specyfiki danej sali. Wybiorą i zamontują wyposażenie najwyższej klasy. Współpracują z architektami już na etapie projektowania budynku, więc pracę z nimi można rozpocząć odpowiednio wcześnie.
Wysłane 2016-12-09 10:30:44 przez M-S-M organizacja konferencjiwpprzygotowane sali konferencyjnejrzutnikgłośnikiVelvethertzArtykuły powiązane z powyższym
 Wybór miejsca na zorganizowanie konferencji, czy eventu firmowego jest nie lada wyzwaniem. Przestrzeń powinna posiadać odpowiednie wyposażenie i warunki techniczne, które umożliwią skuteczne przeprowadzenie eventu czy szkolenia. Na co należy zwrócić szczególną uwagę przy wyborze miejsca?
|
 Przed organizatorem konferencji czy spotkań biznesowych stoi nieliche zadanie. Jest to bowiem skomplikowany proceder, składający się z licznych elementów. Sukces wydarzenia zależy od zgrania ich wszystkich. Jak więc przebrnąć przez ten proces i nie popełnić rażących błędów? Odpowiedź znajdziesz poniżej.
|
 Organizacja eventu to szereg czynników, które należy wziąć pod uwagę. Wynajem namiotów jest często pomijany. To błąd, który może się zemścić.
|
|