Retail Marketing Forum: Marketing w detaluPrzeczytany: 1458 razy Dodany: 2011-08-19 09:08:16 Aktualizowano: 2011-08-19 09:08:56Już po raz czwarty przedstawiciele handlu detalicznego z branż lifestylowych spotkają się na corocznym Retail Marketing Forum (Forum Marketingu w Handlu Detalicznym).
Impreza będzie miała miejsce 14 września w Warszawie. Wśród wykładów znajdą się „Segmentacja odbiorców” (Maciej Górski, Getresponse), „Skuteczne budowanie lojalności klientów” (Renata Turska, Loycon), „Komunikacja w miejscu sprzedaży” (Jacek Kotarbiński, POPAI), „Rynek centrów handlowych” (Dagmara Filipiak, Jones Lang Lasalle), „Trendy w Visual Merchandisingu” (MarekBorowinski.com), „Czy internet może przyciągnąć klientów do salonów sprzedaży” (Przemysław Fura, OPEN and Partners), „Pozyskiwanie klientów dzięki skutecznym akcjom promocyjnym” (Jerzy Osika, Promedia). Spotkaniu Retail Marketing Forum będzie towarzyszyła też część wystawiennicza, gdzie zaprezentują się firmy z ofertą dla retailu. Więcej informacji i szczegółowy program na www.promedia.biz.pl.
Wysłane 2011-08-19 09:08:16 przez M-S-M PromediaRetail Marketing ForumkonferencjeArtykuły powiązane z powyższym
Organizując konferencję, trzeba znaleźć odpowiedni obiekt. Powinien być nowoczesny, ale też prestiżowy. Doskonałym przykładem jest Hotel Mistral Sport. Warto na jego temat dowiedzieć się więcej i poznać ofertę.
|
Omijasz konferencje biznesowe i branżowe szerokim łukiem? Wiele wskazuje na to, że robisz poważny błąd! Tego typu spotkania to okazja do wyciągnięcia wielu lekcji pozwalających zwiększyć efektywność czy konkurencyjność. Dzięki nim znacznie łatwiej wypracować również solidną pozycję w branży. Sprawdź, co mogą Ci dać konferencje – niezależnie od tego, czy jesteś pracownikiem, freelancerem czy właścicielem firmy.
|
Konferencja to wydarzenie, które ma ogromne znaczenie dla danej firmy. Nie tylko pozwala na nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, ale także wdrożenie nowych pomysłów i nawiązanie interesujących współprac. Bardzo ważne jest, by osoby odpowiedzialne za organizację konferencji wiedziały, na co zwrócić uwagę, by sprostać oczekiwaniom zaproszonych gości.
|
|