konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Przeczytany: 1957 razy
Dodany: 2019-12-02 09:59:31
Aktualizowano: 2023-12-15 09:15:15

Prowadzenie biznesu opartego o sprzedaż internetową to obecnie nie lada wyzwanie. W dobie bardzo ostrej konkurencji musimy zrobić wszystko, aby wybić się ponad innych i - co najważniejsze - zrobić to w pozytywny i dobrze kojarzący się sposób. Jeżeli więc szukamy narzędzi i możliwości pozwalających na takie działanie, zdecydowanie powinniśmy zastanowić się nad wprowadzeniem oprogramowania CRM. Co kryje się pod tymi niepozornymi literkami? Jak to działa? Gdzie i kiedy warto z CRM korzystać?

 

1. CRM - co to tak ba prawdę jest?

2. Jak działa CRM?

3. Dla kogo jest zatem system CRM?

 

CRM - co to tak na prawdę jest?

CRM to skrót od angielskiego Customer Relationship Management. Jak można wywnioskować już po samym rozwinięciu, jest to zestaw narzędzi, procedur i modułów które mają za zadanie monitorować i ułatwiać naszą relację z klientami. W przypadku e-commerce i sprzedaży prowadzonej w internecie oprogramowanie CRM to absolutnie niezbędne narzędzie, które pozwala wspierać obecny system sprzedaży internetowej. Często oferuje także dodatkowe, autonomiczne platformy B2B ułatwiające współpracę z partnerami biznesowymi. Dzięki niemu możemy łatwo dokonać analizy zachowania klientów i partnerów handlowych, a następnie wykorzystać pozyskane informacje do jeszcze lepszej obsługi i bardziej indywidualnego podejścia do każdego z naszych odbiorców.

 


System CRM jako wsparcie dla sprzedaży internetowej umożliwia efektywne zarządzanie relacjami z klientami, optymalizując procesy sprzedażowe i marketingowe, co prowadzi do zwiększenia satysfakcji klientów i wzrostu przychodów.

 

Jak działa CRM?

Zadaniem systemu CRM jest zbieranie i archiwizowanie informacji oraz doświadczeń naszej firmy. Dzięki temu zyskujemy materiał, który możemy poddać analizie i dokładnemu, szczegółowemu badaniu, aby wyciągnąć z niego informacje niezbędne do poprawy obsługi klienta i perforrmance'u sprzedaży - w tym tej opartej ściśle o kanał internetowy. Wykonywanie takich działań istotnie przekłada się na wzrost sprzedaży, a także pozytywne odczucia ze strony klientów i potencjalnych klientów, gdy poruszają się oni po stronie WWW bądź po naszym sklepie. Dane z CRM umożliwiają bowiem idealne dopasowanie funkcjonalności platformy do wymagań i oczekiwań użytkowników, zarówno pod kątem wizualnym, jak i tym niewidocznym, który odnosi się do ich preferencji zakupowych oraz historii współpracy.

 

 

 

Dla kogo jest zatem system CRM?

System CRM to opcja dla każdej firmy, która prowadzi intensywną działalność w internecie, a której zależy na poprawieniu relacji z klientami, a także wyniesieniu ich na zupełnie inny poziom. Wykorzystanie narzędzia zdecydowanie ułatwi nam postrzeganie naszej firmy przez pryzmat odbiorcy, co z kolei pomoże dostosować sklep, stronę bądź platformę B2B idealnie pod oczekiwania klienta/partnera biznesowego. Dzięki temu będziemy w stanie nie tylko pozyskać wielu nowych kontrahentów, ale także ułatwimy sobie zawieranie długotrwałych i bliskich relacji dostawca-klient i dostawca-partner.

Wysłane 2019-12-02 09:59:31 przez gegol
zarządzaniesprzedażklentcrm
Artykuły powiązane z powyższym
Badanie 360 to nowoczesna metoda oceny pracowników, która zdobywa coraz większą popularność w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi.
Warto poświęcić chwilę czasu, aby dowiedzieć się czegoś więcej na temat tego amerykańskiego podmiotu...
Kurier w sklepie internetowym
Wysłano 2022-02-02 09:55:52
Usługi kurierskie są niezbędne do funkcjonowania sklepu internetowego, który sprzedaje jakiekolwiek fizyczne produkty. Tradycyjne usługi firm kurierskich są obecnie drugą (po automatach paczkowych) najpopularniejszą metodą dostawy towarów z oferty sklepu internetowego.
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY