konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Technologie internetowe w praktyce hoteli, spa, biur podróży

Przeczytany: 1773 razy
Dodany: 2010-02-22 15:03:54
Aktualizowano: 2010-02-22 15:06:20

Zapraszamy do udziału w seminarium

"TECHNOLOGIE INTERNETOWE W PRAKTYCE HOTELI, SPA, BIUR PODRÓŻY"
Technologie internetowe w praktyce hoteli, spa, biur podróży

25 marca 2010 roku, Warszawa


W PROGRAMIE (10:00-16:00)

Strategiczna rola Internetu w działalności marketingowej przedsiębiorstw turystycznych

- tendencje zachodzące na najbardziej rozwiniętych rynkach turystycznych, a także w coraz większym zakresie w Polsce, wskazują, że Internet staje się obecnie jednym z najważniejszych czynników określających sposób prowadzenia działalności marketingowej  przez przedsiębiorstwa turystyczne

- wywiera on bardzo istotny wpływ nie tylko na dystrybucję, ale również na pozostałe elementy marketing mix, stanowiąc jeden z kluczowych czynników kształtujących przewagę konkurencyjną

- strategiczna rola Internetu stwarza więc imperatyw stałego poszerzania wiedzy dotyczących technik i narzędzi na nim opartych oraz czynników zewnętrznych wpływających na efektywność jego wykorzystania

Mirosław Nalazek

Systemy rezerwacji on line na stronach (witrynach) internetowych:

- sposoby integracji ofert specjalnych z system rezerwacji online

- możliwości sprzedaży usług dodatkowych (wycieczki, oferta SPA, inne specjalistyczne usługi podwyższające wartość rezerwacji)

- dodatkowe moduły związane z systemami rezerwacji online (systemy dla klientów biznesowych, systemy lojalnościowe)

- formy płatności, sposoby rozliczenia z klientem

- bezpieczeństwo

- integracja z systemami PMS

- administrowanie systemem, możliwości generowania statystyk rezerwacji hotelowych

Łukasz Kidoń, Wirtualny Turysta

Rynek hoteli w Polsce:

- Charakterystyka rynku noclegowego w Polsce: liczba obiektów, rozmieszczenie, kategoryzacja, specyfika

- Jednostki zespolonego działania w hotelarstwie, czyli sieci, hotelowe grupy kapitałowe i porozumienia marketingowe na polskim rynku hoteli

- Sposoby prowadzenia akcji marketingowych i pozyskiwania gości przez funkcjonujące na polskim rynku grupy i pojedyncze obiekty

Andrzej Szafrański, Instytut Hotelarstwa

Jak zbudować efektywną stronę internetową hotelu?

- Jak przedstawić ofertę hotelu w Internecie?

- Funkcjonalność współczesnych stron hotelowych

- Mechanizmy rezerwacyjne i ich integracja

- Podejście do tworzenia projektu graficznego

- Nowoczesne technologie wykonania stron

- Kontrola jakości wykonania

- Promocja i analiza skuteczności strony

Marcin Dragan, Managing Director, PROFITROOM

Prezentacja firmowa.

Strategia marketingowa hoteli w Internecie:

- Wizytówka hotelu czy kanał komunikacji – rola i kluczowe elementy skutecznej strony www

- Internetowe ścieżki dotarcia z ofertą do klienta - koszty a korzyści

- Strona www a revenue management w kontekście typu, wielkości i lokalizacji hotelu

Jacek Piasta, Instytut Hotelarstwa

Profesjonalne stosowanie systemów IT przy określaniu funkcji usługowych hoteli i obiektów turystycznych - na etapie ich projektowania.

Piotr Szpytma, Micros-Fidelio

Ochrona danych osobowych klientów. Odpowiedzialność związana z przetwarzaniem danych osobowych.

Podstawy prawne ochrony danych osobowych

Rodzaje danych osobowych przetwarzanych w usługach turystycznych

Podstawowe obowiązki zakresie ochrony danych osobowych

Zabezpieczenie danych osobowych

dr Grzegorz Sibiga, Instytut nauk Prawnych PAN

Koszt udziału jednej osoby:

- 420 zł + 22% VAT - zgłoszenia do 11 marca dla przedstawicieli hoteli, SPA, ośrodków wypoczynkowych, biur podróży

- 550 zł + 22% VAT - zgłoszenia od 12 marca dla przedstawicieli hoteli, SPA, ośrodków wypoczynkowych, biur podróży

- 900 zł + 22% VAT - dla przedstawicieli firm z sektora IT

Powyższy koszt obejmuje: udział w obradach, materiały konferencyjne, poczęstunek w przerwie w obradach.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

www.centrumpr.com.pl/formularz_hotele.pdf

Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o., Kontakt: pr@cpi.com.pl

 

Wysłane 2010-02-22 15:03:54 przez M-S-M
hoteleseminarium dla hotelarzy i touroperatorówCPIspabiura podróży
Artykuły powiązane z powyższym
Cudowny wypad na kilka dni można zorganizować o każdej porze roku, nie czekając na dłuższy urlop. Wyjazd w góry najczęściej kojarzymy z zimowym, białym szaleństwem, ale każda pora roku ma tutaj piękne odsłony.
Co należy wiedzieć o wydziedziczeniu?
Wysłano 2020-10-07 10:41:45
Wszyscy muszą pamiętać o tym, że wydziedziczenie jest możliwe tylko w uzasadnionych przypadkach. W przepisach znaleźć można trzy przyczyny takiego zjawiska.
Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, jak ciężko jest dobrze zorganizować prace w hotelu. Zazwyczaj dzwonimy lub dokonujemy rezerwacji w Internecie, gdzie szybko znajduje się dla nas wolny pokój. Trzeba jednak wiedzieć, że za tym wszystkim stoją skomplikowane systemy rezerwacyjne w hotelarstwie, które klientom pozwalają bukować noclegi, a właścicielom i pracownikom takich ośrodków zachowywać ład i porządek w swojej dokumentacji. Dzisiejszy artykuł będzie przeznaczony w szczególności dla tej drugiej grupy osób. Podpowiemy, z jakich systemów rezerwacyjnych w hotelarstwie najlepiej korzystać i jak wykonywać sprawnie i szybko swoją pracę.
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY