konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

ZAŁOŻYCIEL CZOŁOWEJ MARKI KONSULTACYJNEJ „WE FIRST” PRZEMÓWI DO TOP MANAGEMENTU

Przeczytany: 884 razy
Dodany: 2015-06-24 10:42:09
Aktualizowano: 2015-06-24 10:42:54

Simon Mainwaring, założyciel czołowej marki konsultacyjnej „We First”, pokazuje podczas swoich szkoleń, jak  definiować, tworzyć i dzielić się historią dobrej współpracy, która przekłada się na reputację marki, społeczność klientów oraz wydźwięk społeczny. Przekazuje wiedzę, jak łączyć opowieści oraz technologię społeczną, która będzie inspiracją dla pracowników przedsiębiorstw oraz klientów, którzy wspólnie budują pozytywny wizerunek. Nie inaczej zapowiada się we wrześniu w Poznaniu podczas GOLDEN MARKETING CONFERENCE

Przed założeniem We First, Simon spędził 18 lat zajmując się pisaniem, będąc dyrektorem kreatywnym wielu uznanych agencji reklamowych, tj. Saatchi & Saatchi, Wieden & Kennedy oraz Ogilvy, pracując na rzecz takich marek jak Nike, Coca-Cola, Toyota, i Motorola. Ponadto był konsultantem dla wielu marek F500 czołowych firm z sektora reklamy, produkcji oraz firm cyfrowych. Pracował ponadto w amerykańskim programie dotyczącym pierwszych trzech generacji Toyoty Prius, największej kampanii Fundacji Przemysłu Rozrywkowego, która po raz pierwszy w historii USA połączyła 4 czołowe stacje telewizyjne. Dodatkowo przeprowadził wiele zwycięskich kampanii dla firmy Nike. Zdobył ponad 60 międzynarodowych nagród m. in. na Festiwalu Reklamy w Cannes, the One Show (USA), the Kelly Award (USA) oraz British Design & Art Direction.

Simon jest członkiem Sustainable Brands Executive Committee (Komitet Zrównoważonego Zarządzania Marką), Advisory Board of the Center for Public Diplomacy (Ciało Doradcze Centrum Dyplomacji Publicznej) w Szkole USC Annenberg, and a Fellow of the Royal Society of Arts (Członek Kólewskiego Towarzystwa Sztuki) w Londynie, jak również World Business Academy (Światowa Akademia Biznesu) w USA.

Jako autor publikacji w magazynach The Guardian, Forbes, Fast Company, Huffington Post, Mashable oraz GOOD Magazine specjalizuje się w tematach brandingu oraz technologii społecznych. Jego książka “We First: How brands and Consumers Use Social Media to Build a Better World” (Palgrave Macmillan) została okrzyknięta mianem bestseller wg New York Times, Wall Street Journal oraz Amazon, uzyskując tytuł Amazon Top Ten Business Book (Jedna z 10 Najlepszych Książek Biznesowych), 800CEO Read Top Five Marketing Book, a Strategy+Business nazwało ją najlepszą książką roku dedykowaną marketingowi.

Simon jest cytowany w wielu publikacjach, np. Trust Across America’s, Lista 100 Czołowych Myślicieli Wiarygodnego Biznesu 2012, znalazł się na 4 miejscu ‘Listy Twittera: 30 Najbardziej Wpływowych Głosów Ameryki w 2013 roku’ wydanej przez The Guardian, na 15 miejscu listy 500 Najbardziej Wpływowych Ludzi 2013 roku opracowanej przez SustMeme’s CSR, na 9 miejscu Czołowych Liderów CSR w roku 2014 GlobalCEO’s. Ponadto pisano o nim w TIME, The Guardian, Advertising Age, Adweek, Huffington Post, Inc Magazine, Fast Company, GOOD Magazine, Mashable oraz w Business News Network, CBC, CBC oraz BNet.

Występował jako prelegent podczas Międzynarodowego Festiwalu Reklamowego w Cannes, w Royal Society of Arts (Królewskie Toarzystwo Sztuki), SXSW, TEDxSF, Promaxbda, Conscious Capitalism (Świadomy Kapitalizm), Trwałe Marki, w National Speakers Association (Krajowe Stowarzyszenie Prelegentów) oraz National Press Club (Krajowy Klub Prasy) oraz dla następujących firm Google, Coca-Cola, General Motors, Samsung, Gucci, VW Group, NHL oraz Patagonia. Portal Speaking.com uznał go jednym z 5 Najlepszych Prelegentów Marketingu. Ponadto trafił na okładkę National Speaker’s Magazine w roku 2014.

Simon Mainwaring przemówi podczas pierwszej edycji Golden Marketing Conference, skierowanej
do top managementu, kadry zarządzającej i osób decyzyjnych budujących polską sferę biznesu.  Konferencja potrwa dwa dni od 29 do 30 września 2015 r. a odbędzie się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w najbardziej reprezentacyjnym centrum konferencyjnym Poznań City Center z widowiskową Salą Ziemi mieszczącą 2 000 osób.

Więcej informacji na temat spotkania znaleźć można na stronie: www.goldenmarketing.pl


PR

Wysłane 2015-06-24 10:42:09 przez M-S-M
konferencjetelemarketingmarketing
Artykuły powiązane z powyższym
Organizując konferencję, trzeba znaleźć odpowiedni obiekt. Powinien być nowoczesny, ale też prestiżowy. Doskonałym przykładem jest Hotel Mistral Sport. Warto na jego temat dowiedzieć się więcej i poznać ofertę.
Omijasz konferencje biznesowe i branżowe szerokim łukiem? Wiele wskazuje na to, że robisz poważny błąd! Tego typu spotkania to okazja do wyciągnięcia wielu lekcji pozwalających zwiększyć efektywność czy konkurencyjność. Dzięki nim znacznie łatwiej wypracować również solidną pozycję w branży. Sprawdź, co mogą Ci dać konferencje – niezależnie od tego, czy jesteś pracownikiem, freelancerem czy właścicielem firmy.
Konferencja to wydarzenie, które ma ogromne znaczenie dla danej firmy. Nie tylko pozwala na nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, ale także wdrożenie nowych pomysłów i nawiązanie interesujących współprac. Bardzo ważne jest, by osoby odpowiedzialne za organizację konferencji wiedziały, na co zwrócić uwagę, by sprostać oczekiwaniom zaproszonych gości.
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY