konferencje
 
konferencje
Konferencje:

»   Biznesowe
»   Finansowe
»   Ekonomiczne
»   Marketingowe
»   Gospodarcze
»   Naukowe
»   Językowe
»   Informatyczne IT
»   Handlowe
»   Prasowe
»   Prawne
»   Przemysłowe
»   Medyczne
»   Dotacje Europejskie
»   Firmowe
»   Menedżerskie
»   Telekomunikacyjne
»   Transportowe
»   Turystyczne

Dodaj konferencję

Miejsca konferencji:

»   Katowice
»   Kraków
»   Poznań
»   Warszawa
»   Wrocław

»   lista miejscowości

Ośrodki konferencyjne

»   Dolnośląskie
»   Kujawsko-Pomorskie
»   Lubelskie
»   Lubuskie
»   Łódzkie
»   Małopolskie
»   Mazowieckie
»   Opolskie
»   Podkarpackie
»   Podlaskie
»   Pomorskie
»   Śląskie
»   Świętokrzyskie
»   Warmińsko-Mazurskie
»   Wielkopolskie
»   Zachodniopomorskie

Dodaj Twój obiekt

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twojš ofertę w tym miejscu

 
 

Wybrana konferencja już się odbyła 2020-02-12 - 2020-02-12

Wyszukaj po:                    Nazwie organizatora:   
nazwie konferencji lub opisie :   
miejscowość :   
  

Warsztaty/Szkolenie A-Z sprzedaży na Amazon - Łukasz Koronczok - Bydgoszcz


Amazon A-Z - zwiększanie sprzedaży, polepszanie ofert, tajemne ustawienia w Seller Central i nowe programy sprzedażowe na Amazon.

NOWE WARSZTATY!

Optymalnie ustaw 3 najważniejsze elementy w sprzedaży na Amazonie: produkt + cena + klient. Nie zapomnij przy tym o realiach tej platformy.
Szkolenie i warsztaty dla sprzedawców, którzy chcą więcej. Oto, co Cię czeka

W czasie tych warsztatów przygotujesz się do poprawy swojej sprzedaży na Amazon od A do Z. Twoje produkty zasygnalizują moc, Twoje ceny będą "optymalne" i jednocześnie przestaniesz ponosić straty nie wiedząc nawet o tym. Twoi klienci będą mogli znaleźć Twoją ofertę, kupić produkt. Dowiesz się też jak przyciągnąć ich więcej i więcej. Ponadto poznasz i nauczysz się akceptować lub przełamywać realia sprzedaży na Amazonie.

 

Z pomocą tego szkolenia i tych warsztatów, będziesz w stanie...

  • samodzielnie zwiększyć sprzedaż na Amazon
  • poprawnie zidentyfikować i zmniejszyć koszty
  • ograniczyć straty
  • świadomie podejmować decyzje w sprawie Amazon

 

Sprawdź już teraz za pomocą checklisty przygotowanej przez Łukasza Koronczoka (prowadzącego szkolenie/warsztaty) czy występuje u Ciebie możliwość lub nawet konieczność polepszenia sprzedaży na Amazonie.

  1. odkryj "ukryte garnki z pieniędzmi", które chowają się w Twoich produktach wystawionych do sprzedaży [gwarantuję Ci, że znajdziesz minimum 5 punktów do poprawy - w każdym produkcie!]
  2. sprawdź kondycję Twoich produktów w stosunku do konkurencji
  3. znajdź "podejrzanych" i "winowajców" wysokich kosztów i (może nawet) strat pośród Twojego listingu na Amazon
  4. wymyśl dodatkowe ceny, takie jak np. "cena sugerowana", "cena biznesowa z rabatem kwotowym", "cena promocyjna "
  5. rzuć okiem na "podwójną konwersję" czyli czy klienci mogą Twoje produkty w ogóle zobaczyć i potem je kupić
  6. weź do ręki paczkę, którą wysyłasz właśnie klientowi, potraktuj ją jakbyś był klientem - czy ona wygląda tak jakbyś ją chciał otrzymać? Jakie wrażenie robi na Tobie ten sprzedawca?
  7. zbadaj czy Twoja obecność na Amazonie jest (naprawdę) opłacalna
  8. rozpoznaj nowe możliwości dla rozwoju Twojej sprzedaży

 

Oto jak będzie wyglądać nasz wspólny dzień:

 

Program warsztatów A-Z sprzedaży na Amazon 9:00 - 10:00
Fundament - tak NAPRAWDĘ działa sprzedaż na Amazon
+ poznanie uwarunkowań i zasad
+ poprawne ustawienia w Seller Central
10:00 - 10:15
przerwa kawowa
10:15 - 11:45
Produkt na pierwszym miejscu -
intensywna praca z produktami i na produktach
11:45 - 12:30
przerwa obiadowa
12:30 - 14:00
Klient jest najważniejszy - miejsca styku z klientem i ich optymalizacja
14:00 - 14:15
przerwa kawowa
14:15 - 15:45
Cena ma znaczenie - praca z cenami
15:45 - 16:00
przerwa kawowa
16:00 - 16:45
Rozwój to przyszłość - dodatkowe programy sprzedaży na Amazonie
16:45 - 18:00
To się naprawdę wydarzyło - sytuacje z życia sprzedawców.
Wnioski dla własnej sprzedaży
Podsumowanie warsztatów - ostatnia sesja pytań i odpowiedzi

 

CZĘŚĆ 1 [FUNDAMENT]

Podstawą skutecznej i opłacalnej sprzedaży na Amazon jest zrozumienie i wprowadzenie w życie założeń Amazonu, że klient jest w centrum, jest najważniejszy. Zatem bez klienta nie ma zamówień, nie ma obrotu ani tym bardziej zysku.

Bardzo wielu sprzedawców w pierwszej kolejności myśli jednak o sobie ("ja mam towar do opchnięcia", "ja potrzebuję kasy", "ja mam najtańszą cenę") - licząc na realizację swoich zamierzeń. Zakłada się bowiem, że na Amazonie czekają setki milionów klientów... Co wcale nie oznacza, że chcą od tego sprzedawcy cokolwiek kupić.

W sprzedaży na Amazon potrzebna jest zmiana perspektywy, zmiana podejścia. Łukasz wyjaśnia i pokazuje jak działa "trójkątne koło" pomiędzy produktem, ceną, klientem.

Dlatego w pierwszej części warsztatów A-Z sprzedaży na Amazon zbudujesz lub dopasujesz (o ile już sprzedajesz) solidną bazę. Upewnisz się, że rozumiesz najważniejsze zasady jak stworzyć skuteczny system sprzedaży, który DZIAŁA.

 

CZĘŚĆ 2 [PRODUKT]

W sprzedaży na Amazon najwięcej najlepszych i najpiękniejszych produktów na świecie nic Ci nie da, jeśli nie będą one widoczne w sklepie i ostatecznie nie zostaną kupione. W czasie warsztatów sprawdzisz swoje produkty na ich znajdowalność, widoczność i gotowość do kupienia przez klienta. W drugim etapie Łukasz podpowie Ci co dokładnie należy zmienić i jak. Jeszcze przed obiadem Twoje produkty będą przygotowane do największych zmian od czasu ich wystawienia do sprzedaży (nazywanym czasami "aukcjami" czy "listingiem")

 

CZĘŚĆ 3 [KLIENT]

Powiedzenie "Klient nasz Pan" (ang. Customer is King) jest prawdziwe, przez Amazon jako firma realizowane w 100 procentach, przez zewnętrznych sprzedawców często niezrozumiałe, niechciane, wręcz odrzucane, a przez samych klientów nie raz nadużywane. Jak znaleźć "złoty środek", jaką linię obrać? Łukasz pomoże Ci zrozumieć perspektywę z jaką patrzy na to Amazon i dlaczego Ty w pewnych sprawach powinieneś mieć trochę inne stanowisko. Jako sprzedawca z całą pewnością nie chcesz tracić na swojej sprzedaży a odwrotnie - zarabiać. I to możliwie jak najwięcej.

Amazon dostarcza Ci zamówień. Twoim zadaniem i celem jest uzyskanie również klientów... Trudna i częściowo niebezpieczna misja.

W tej części warsztatów dowiesz się jak komunikować z klientem, którego jeszcze nawet nie znasz ani on nie zna Twojego produktu a tym bardziej Ciebie. Poznasz korzyści płynące z poważnego traktowania klienta od pierwszego kontaktu do jego ponownego zakupu. I wcale nie chodzi tutaj o samą obsługę klienta w formie odpisywania na jego emaile czy sporadyczne telefony.

Sprzedaż na Amazon może być czymś o wiele większym dla Twojej firmy niż tylko dodawaniem produktów do sprzedaży, ustawieniem ceny i wysyłaniem paczek oraz denerwowaniem się na zwroty czy spory A-Z.

 

CZĘŚĆ 4 [CENA]

Nic nie przysparza sprzedawcy większych wątpliwości, momentów zaskoczenia, zmartwień lub radości niż cena. Cały jego dzień handlowca wypełniony jest tematem ceny. Cena zakupu, sprzedaży, ze zniżką, promocyjna, hurtowa, netto/brutto, "dla swoich" i "dla obcych". Podobnie jest na Amazonie.

Łukasz wyjaśni Ci ideę "ceny optymalnej" i dlaczego Amazon to nie AliExpress, Alibaba, Allegro czy nawet eBay. Poznasz wszystkie możliwe ceny sprzedaży na Amazonie i ich zależności między sobą. Nauczysz się rozsądnie ustawiać ceny i samemu przekonasz się dlaczego bycie najtańszym niekoniecznie jest dobrą strategią biznesową na Amazon. Na marginesie, wiesz o tym, że tysiące sprzedawców pojawia się i po pewny czasie znika ponieważ nie potrafili poprawnie obliczać kosztów obsługi sprzedaży na Amazon i w konsekwencji przez wiele miesięcy (czasami nawet lat) sprzedawali na Amazonie ze stratą? Tobie nie może się przytrafić to samo!

Po tej części warsztatów będziesz w stanie ustawiać promocje, wyprzedaże, kody rabatowe, proste kampanie reklamowe w taki sposób, żeby Twój zysk nie był zagrożony. Na dodatek poznasz konkretne kroki ustawiania automatyzacji cenowej, tak żeby nikt nie próbował wybić Cię z buybox czy jeszcze gorzej ze sprzedaży w ogóle.

Nie zabraknie również spojrzenia na Twoją konkurencję i proste sposoby analizy tego co konkurenci robią.

 

CZĘŚĆ 5 [TAKA JEST RZECZYWISTOŚĆ]

Sprzedaż na Amazon nie jest najprostszą rzeczą, którą w życiu robisz. Najlepszym dowodem na to jest fakt, że rozważasz przyjść lub przyjechać na warsztaty A-Z sprzedaży na Amazonie. Gdyby było to tak proste jak jest w wielu miejscach przedstawiane to każdy mógłby być sprzedawcą na Amazonie. Tymczasem tylko część z tych którzy próbują uzyskuje sukces w postaci zysku ze sprzedaży a zaledwie nieliczni w postaci długofalowego rozwoju swojej firmy i zapewnienia sobie i pracownikom utrzymania.

O tych najbardziej spektakularnych i niebezpiecznych przypadkach, które zdarzyły się innym sprzedawcom dowiesz się w ostatniej już części warsztatów. Możesz (i powinieneś) zadawać pytania, dotrzeć do szczegółów. Wtedy będziesz w stanie samodzielnie wyciągnąć wnioski i podejmować świadome decyzje co do Twojej (dalszej) sprzedaży na Amazonie.

 

Najważniejsze pytania o warsztaty Amazon Łukasz Koronczok

  1. Jak zdobyć bilety na warsztaty?
    Wybierz pasujące Ci termin i miasto, zabukuj, przygotuj sobie pytania które Cię interesują, przyjedź i korzystaj!
  2. Czy to są klasyczne warsztaty czy bardziej szkolenie sprzedaży na Amazon?
    Jest to rozsądne i korzystne połączenie obydwu form. Wszystkie działania praktyczne na koncie Seller Central lub na arkuszach kalkulacyjnych, edytorach tekstu czy zdjęć są poparte solidnymi informacjami, poradami prowadzącego. Żadne ustawienie, żaden krok nie powinien być zrobiony bez jego wcześniejszego zrozumienia.
  3. Dla kogo są te warsztaty/szkolenie?
    Dla sprzedawców na Amazonie - tych co dopiero rozpoczęli sprzedaż i tych co mają już za sobą "tysiące" zamówień i "miliony" wygenerowanego obrotu.Jest to idealne szkolenie dla każdego przedsiębiorcy, który wie, że nie wykorzystuje w pełni niesamowitego potencjału generowania sprzedaży na Amazonie.

    Podpowiedź: to jest nie tylko dla nich. Mówiąc dokładniej, te warsztaty PONADTO świetnie pasują do... 
    • przedsiębiorców i założycieli startupów rozpoczynających sprzedaż na Amazonie
    • właścicieli firm i kadry kierowniczej, którzy chcą samemu dokładnie i konkretnie wiedzieć jak działa sprzedaż na tej platformie handlowej
    • freelancerów, którzy chcą się nauczyć jak obsługiwać sprzedaż innym firmom
    • pracowników agencji pragnących dodać do swojej oferty usług prowadzenie sprzedaży na Amazon
  4. Nie lubię warsztatów które późno się zaczynają i wcześniej kończą - efektywnie zajęcia trwały ze cztery godziny - a cena była mimo to wysoka. Jak jest w tym przypadku? 
    Działamy od 9 do 18. To jest intensywny dzień - w końcu każdy uczestnik zapłacił i dlatego należy mu się maksymalny zwrot z inwestycji. Żeby jednak przyswajanie wiedzy przebiegało w sposób optymalny w programie zawsze jest wystarczająco dużo przerw a w porze obiadu każdy uczestnik zostaje poczęstowany przez organizatora sycącym lunchem. Nie brakuje też oczywiście napoi orzeźwiających. Oprócz tego atmosfera jest zawsze przyjemna, żarty i dobry humor są częścią tych warsztatów.
  5. Co z pytaniami które pojawią mi się dopiero po warsztatach?
    Każdy uczestnik warsztatów Łukasza Koronczoka może zadać swoje pytania dotyczące tematu szkolenia również po spotkaniu. Łukasz odpowiada na nie w miarę możliwości - ma przecież zaplanowany specjalnie na to czas po danym cyklu warsztatów :-)
  6. Martwię się trochę o ten wydatek na te warsztaty. A co będzie jak nie przyjadę np. z powodu nagłego zdarzenia lub choroby?
    Pieniądze przepadają? Rozumiem Twoje wątpliwości. Ja również nie lubię tracić pieniędzy, a przecież zawsze wszystko może się zdarzyć. Z naszej strony jako organizator podjęliśmy decyzję w stylu amazonowskim czyli prokliencką! Jeśli po zakupie biletu na warsztaty nie będziesz w stanie przybyć na miejsce szkolenia - otrzymasz od nas możliwość skorzystania z innego terminu warsztatów w tym samym temacie. Jeśli z kolei nie będziesz mieć takiej możliwości lub nie chcesz czekać do następnego cyklu warsztatów przez te kilka tygodni - możesz uczestniczyć w tych warsztatach online, zdalnie. Takie warsztaty Łukasz Koronczok prowadzi cyklicznie - sprawdź następne terminy na stronie help.netanaliza.com Jako podsumowanie Twoich wątpliwości - nie ma żadnego ryzyka przy zakupie biletu na warsztaty! Każdy kupiony bilet zostanie zrealizowany!
  7. Gdzie odbywają się te warsztaty i jak tam dojadę?
    Czekamy na Ciebie na Stadionie Zawisza - Centrum Konferencyjne. Oto adres: ul. Gdańska 163, 85-915 Bydgoszcz. 
    Jeśli przyjedziesz (przyjedziecie) samochodem to jest możliwość parkowania przy ulicy Powstania Listopadowego 45. Parking płatny niestrzeżony około kilometra od Centrum Konferencyjnego. 

Jeśli masz dalsze pytania w sprawie warsztatów lub potrzebujesz doradztwa czy te warsztaty są dla Ciebie - napisz lub zadzwoń do nas. Czekamy na Ciebie!

Email: support@netanaliza.com

Telefon biuro:+498920349002

WhatsApp/SMS +48795055173

 

Szukasz innych tematów warsztatów/szkoleń związanych ze sprzedażą na Amazon? Nie pasuje Ci termin? Wolisz spotkanie w innym mieście? Sprawdź www.help.netanaliza.com

Alternatywnie możesz uczestniczyć w warsztatach Sprzedaż na Amazon online - www.help.netanaliza.com

 

 

 





Opłata: 1498.00

Początek konferencji: 2020-02-12, godzina 09:00
Koniec konferencji: 2020-02-12, godzina 18:00
dodaj konferencję do: wykop.pl
Lokalizacja konferencji :

Stadion Zawisza Centrum Konferencyjne
Ul. Gdańska 163
85-915  Bydgoszcz
Kujawsko - Pomorskie

Organizator konferencji:

Łukasz Koronczok NetAnaliza
ul. Marcel-Breuer-Str. 15
80-807  München
woj. Zagranica

Telefon: +498920349002
Fax: 
luko@netanaliza.com
http://help.netanaliza.com

Dodaj sprawozdanie
 






  STRONA GŁÓWNA | DODAJ KONFERENCJĘ | ONAS | REKLAMA | KONTAKT | MAPA | ARTYKUŁY