Wybrana konferencja już się odbyła 18 marca 2009 - 20 marca 2009
ZAKUPY. OPTYMALIZACJA DZIAŁAŃ W TRUDNYCH CZASACH
Zakupy - optymalizacja działań w trudnych czasach
Warszawa, 18 -19, 20 marca 2009
Powody, dla których nie może zabraknąć Państwa na konferencji
* poznają Państwo możliwe rozwiązania najdotkliwszych problemów codziennej działalności
* w sposób praktyczny eksperci wskażą Państwu obszary potencjalnych, znaczących oszczędności oraz metody efektywnego z nich korzystania
* poznają Państwo w szczegółach niebezpieczne zapisy w umowie o zakup towarów i usług a także te klauzule, których obecność zapewni Państwu bezpieczeństwo prawne i handlowe
* praktycy podzielą się z Państwem swoimi doświadczeniami zmierzającymi do eliminacji opóźnień dostaw
* poznają Państwo najnowsze trendy w zarządzaniu zapasami i rozwiązania przynoszące największe oszczędności
* ekspert przedstawi Państwu możliwe warianty obniżania kosztów Państwa działalności, wynikające z liberalizacji rynku energii i gazu
* będą Państwo mieli sposobność nawiązania cennych kontaktów biznesowych i wymiany doświadczeń
Osoby do których kierowana jest konferencja
Purchasing - Logistic - Planning
* dyrektorzy i kierownicy obszarów zaopatrzenia
* dyrektorzy i kierownicy działów zakupów
* dyrektorzy i kierownicy działów administracyjnych
* dyrektorzy i kierownicy obszaru logistyki
* osoby odpowiedzialne za politykę współpracy z dostawcami
* kupcy
* prawnicy odpowiedzialni za kształt umów z dostawcami
* analitycy rynków surowcowo-materiałowych
* główni ekonomiści przedsiębiorstw
* planiści i specjaliści odpowiedzialni za efektywność gospodarki materiałowej, controlling
* specjaliści ds. zaopatrzenia, zakupów i logistyki